Jak pomalować samochód: Ostateczny przewodnik

Czy szukasz, aby rozpocząć stronę hustle, mają nowy samochód, który potrzebuje trochę miłości lub po prostu cieszyć się pracą z rękami, uczenie się, jak malować samochód może być niezwykle satysfakcjonujące i opłacalne przedsięwzięcie. Usługi malowania samochodów są w dużym popycie i jako takie są często dość przystępne ceny. Jeśli uważasz, że jest to coś, co chcesz zrobić, czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o tym, co idzie do udanego biznesu malarstwa samochodowego, różne rodzaje farb dostępnych i jak zacząć z własnym domu biznesu auto detailing.

Co wchodzi w skład udanej usługi lakierowania samochodów?

Kiedy rozważasz zaoferowanie swoich usług dla publiczności, musisz upewnić się, że zarówno ty, jak i twój sklep są gotowe do pracy. Musisz dostać swoją nazwę firmy i logo zaprojektowane i wydrukowane. Jeśli robisz to za pośrednictwem zewnętrznego źródła, spodziewaj się zapłacić kilkaset dolarów.

Będziesz również chciał uzyskać wszystkie niezbędne pozwolenia i licencje, i upewnić się, że masz bezpieczne, czyste środowisko, w którym można pracować. Te rzeczy będą prawdopodobnie kosztować kilkaset dolarów, jak również. Kiedy jesteś rzeczywiście malowanie samochodów, upewnij się, że masz wystarczająco dużo miejsca, aby poruszać się, ale nie tak dużo miejsca, że znajdziesz się zaplątany we wszystkich węży, dysz i innych urządzeń.

Twoje pierwsze kilka prac może prowadzić do kilku rozprysków tu i tam, ale nie chcesz, aby farba w sprayu latać wszędzie.

Rodzaje farb i których używać przy wsparciu półmaski lakierniczej

Istnieją cztery główne rodzaje farb: rozpuszczalnikowe, wodne, lateksowe i epoksydowe. Z nich, będziesz chciał użyć farby na bazie wody lub lateksu do malowania samochodów. Farby rozpuszczalnikowe, gdzie bardzo ważna jest półmaska lakiernicza, są najczęstszym rodzajem farby samochodowej, ale są one również najtrudniejsze i najdroższe do pracy.

Farby rozpuszczalnikowe wymagają specjalnego sprzętu do natrysku napędzanego powietrzem, a także specjalnego systemu wentylacji, aby zapobiec niebezpiecznym oparom z budowania w pokoju i szkodzą malarzom, którzy nie używają półmaski lakierniczej. Farby te mogą również trwać dłużej do wyschnięcia niż farby na bazie wody lub lateksu, co oznacza, że samochód będzie prawdopodobnie musiał pozostać w sklepie przez dodatkowy dzień lub tak i może również wymagać wolniejszego dysku do domu.

Farby na bazie wody są znacznie bezpieczniejsze dla środowiska niż farby rozpuszczalnikowe. Są one również łatwiejsze do czyszczenia i mniej kosztowne niż farby rozpuszczalnikowe, ale mają tendencję do wysychania szybciej niż farby rozpuszczalnikowe, co oznacza, że malarze muszą pracować szybciej.

Farby lateksowe, które także nakładamy przy użyciu półmaski lakierniczej https://www.dlalakierni.pl/maski-lakiernicze są często używane do pracy touch-up, ponieważ są one znacznie mniej kosztowne i łatwiejsze do pracy niż inne rodzaje farb. Jednak farby lateksowe mają znacznie krótszy okres trwałości niż farby rozpuszczalnikowe i może nie przylegać tak dobrze do powierzchni samochodu.

Możesz również polubić…